charly and caty
 
voice of animals

animals are from god

 
 

charly and caty
ارسال شده در جمعه 7 مهر 1391برچسب:, - 17:0

 

 


من چارلی ام، سیاه و سفید و زبر و زرنگ اینم که اینجا نشسته اسمش کتی یه، کوچولو و مهربونه ... از روزهایی که گذشت نمیخوام چیزی بگم ... هر چی بوده تموم شده. فقط اینو بگم من با اینکه خودم خیلی کوچولوام ولی خیلی مواظب کتی بودم که کمبودی رو احساس نکنه، دختره دیگه، لطیف و شکننده ... حالا من و کتی توی آسایشگاه انجمن یک سرپناه امن داریم با آسایش و خروارها محبت :) ولی دلمون یک خونه میخواد یک خونواده و فضایی گرم و پر از آرامش برای شیطنت و بازیگوشی ... من پسرم سه ماهه هستم کتی یکماه از من کوچکتره و همونطور که قبلا گفتم دختره.

اگه من یا کتی یا هردومون را میخواین، زودی دست به کار بشین و با دفتر انجمن تماس بگیرین 44260406
 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده lover.animls